Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Skip to main content

Με μαθητές από όλη την Ελλάδα πραγματοποιήθηκε μια διαδικτυακή συζήτηση της ΜΑΚΙ παρουσία και του προέδρου της ΟΝΝΕΔ Παύλου Μαρινάκη, όπου συζητήθηκαν οι αλλαγές στην Παιδεία, η τηλεκπαίδευση αλλά και το ζήτημα του bullying, με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. 

Μέλη και στελέχη της ΜΑΚΙ από ολόκληρη την Ελλάδα συμμετείχαν στην τηλεδιάσκεψη και μίλησαν για την αποτελεσματική λειτουργία της τηλεκπαίδευσης, όπως πραγματοποιείται λόγω των υγειονομικών συνθηκών που επικρατούν στη χώρα εξ’ αιτίας της πανδημίας, αλλά και για τις προσεχείς δράσεις της μαθητικής νεολαίας με στόχο τη βελτίωση της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Κεντρικό θέμα της συζήτησης αποτέλεσε το φαινόμενο του bullying στα σχολεία και ο τρόπος αντιμετώπισης της βίας και του εκφοβισμού στο σχολικό περιβάλλον, πράγμα που αποτέλεσε και μια από τις προτάσεις της ΜΑΚΙ και της ΟΝΝΕΔ, στην καμπάνια τους με τίτλο «Το σχολείο που θες» και η οποία υιοθετήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας.

Ο Υπεύθυνος της ΜΑΚΙ Δημήτρης Ντόντης στην τοποθέτηση του αναφέρθηκε στις πάγιες προτάσεις της ΜΑΚΙ για το θέμα του σχολικού εκφοβισμού και δήλωσε ιδιαίτερα χαρούμενος και αισιόδοξος για την μαζική και ουσιαστική συμμετοχή των μαθητών – μελών της ΜΑΚΙ στην συζήτηση, μια μαζική συμμετοχή που αποδεικνύει το μεγάλο ενδιαφέρον των μαθητών ανά την επικράτεια για ενεργή συμμετοχή στα κοινά. 

Ο πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Παύλος Μαρινάκης δήλωσε: «Είναι μεγάλη χαρά να βλέπουμε τους μαθητές να θέλουν να συμμετέχουν στο διάλογο για την Παιδεία και να επιδιώκουν με τις δράσεις και τις προτάσεις τους να βελτιώσουν ζητήματα της σχολικής κοινότητας. Ο σχολικός εκφοβισμός και η βία είναι φαινόμενα που πρέπει να αντιμετωπιστούν δραστικά καθώς μπορεί να έχουν τρομακτικές επιπτώσεις στη ζωή, την ψυχολογική ανάπτυξη ακόμα και την υγεία ενός παιδιού. Είμαστε περήφανοι που η νεολαία μας πρότεινε τη δημιουργία ειδικών σχολικών κανονισμών, την τακτική επαφή των μαθητών με έναν ειδικό «Δάσκαλο Εμπιστοσύνης» και την αξιοποίηση ειδικών ψυχολόγων, προτάσεις που έγιναν αποδεκτές  και προχωρούν προς υλοποίηση από το Υπουργείο Παιδείας».